KARTY
V Magicu je šest typů karet:
Creature (Permanent)
Může ve tvém kole útočit na protihráče.
Může bránit soupeřovy bytosti v průběhu jeho kola. Má sílu a odolnost.
Při zahrání trpí vyvolávací únavou a nemůže do tvého dalšího kola útočit.
Sorcery (Kouzlo)
Instant (Kouzlo)
Můžeš je hrát téměř kdykoliv, dokonce v průběhu protihráčova kola, v průběhu boje, či v poslední možný moment.
Enchantment (Permanent)
Artifact (Permanent)
ČÁSTI KARTY
Jméno (1)
Typ (2) - Říká ti, zdali je karta land (země), creature (bytost), sorcery, instant, artefakt (artifact) nebo očarování (enchantment). Pokud se jedná o bytost, je zde zároveň uveden její podtyp (Goblin, Rogue, Beast…). Pokud jde o očarování, které se přiřazuje k jiným kartám, je zde napsáno “Enchantment – Aura.”
Schopnosti (3) - Toto jsou speciální schopnosti karty. Některé schopnosti vyžadují k aktivaci zaplacení zemí (many), podobně jako vyvolávací cena u kouzel; zaplatíš cenu za provedení schopnosti. Pokud jde o schopnost, která se spouští zaplacením, můžeš ji použít prakticky kdykoli, stejně jako když hraješ instant.
Vyvolávací cena (4) - Každý symbol v pravém horním rohu karty je součástí ceny, kterou musíš pro zahrání tohoto kouzla zaplatit.
Vzácnost a symbol edice (5) - Barva symbolu edice indikuje vzácnost karty. Zlatá znamená vzácná, stříbrná neobvyklá a černá značí běžnou kartu. Symbol edice ti pomůže určit z jaké edice tato karta pochází.
Síla a Odolnost (6) - Jakmile bytost útočí na protihráče, nebo brání útočící bytost, udělí zranění rovno její síle, prvnímu číslu. Druhé číslo - odolnost, ukazuje, kolik zranění musí bytost v rámci jednoho kola obdržet, aby zemřela. Odolnost a sílu mají pouze bytosti.
Sběratelské číslo (7) - Sběratelské číslo ti pomáhá lépe si třídit karty. Například 15/350 znamená, že karta je patnáctá v pořadí z 350 různých karet v této edici.
ZÓNY
Karty se mohou nacházet v jedné ze čtyř zón:
Knihovna - Toto je tvůj balíček, se kterým hraješ – lížeš si z něj karty.
Ruka - Sem putují karty, které si lízneš, stejně jako ve spoustě jiných karetních her.
Ve hře - Toto je prostor před tebou, kam pokládáš své země, bytosti a ostatní permanenty. Země pokládej blíže k sobě a bytosti a ostatní permanenty nad země.
Hřbitov - Toto je místo na odhazování karet. Karty ve tvém hřbitově jsou vždy lícem nahoru a každý si je může kdykoliv prohlédnout.
Land (Permanent)

Hraj jednu za kolo. Nemá vyvolávací cenu.
Tapuj země, abys mohl platit za bytosti a ostatní kouzla.
Tapuj země, abys mohl platit za bytosti a ostatní kouzla.
Creature (Permanent)

Může ve tvém kole útočit na protihráče.
Může bránit soupeřovy bytosti v průběhu jeho kola. Má sílu a odolnost.
Při zahrání trpí vyvolávací únavou a nemůže do tvého dalšího kola útočit.
Sorcery (Kouzlo)

Proveď, co je na kartě napsané.
Instant (Kouzlo)

Můžeš je hrát téměř kdykoliv, dokonce v průběhu protihráčova kola, v průběhu boje, či v poslední možný moment.
Enchantment (Permanent)

Některé, zvané Aura, se po zahrání přiřazují k bytostem či jiným permanentům.
Artifact (Permanent)

Jsou bezbarvé. Některé artefakty jsou zároveň bytostmi.
ČÁSTI KARTY

Typ (2) - Říká ti, zdali je karta land (země), creature (bytost), sorcery, instant, artefakt (artifact) nebo očarování (enchantment). Pokud se jedná o bytost, je zde zároveň uveden její podtyp (Goblin, Rogue, Beast…). Pokud jde o očarování, které se přiřazuje k jiným kartám, je zde napsáno “Enchantment – Aura.”
Schopnosti (3) - Toto jsou speciální schopnosti karty. Některé schopnosti vyžadují k aktivaci zaplacení zemí (many), podobně jako vyvolávací cena u kouzel; zaplatíš cenu za provedení schopnosti. Pokud jde o schopnost, která se spouští zaplacením, můžeš ji použít prakticky kdykoli, stejně jako když hraješ instant.
Vyvolávací cena (4) - Každý symbol v pravém horním rohu karty je součástí ceny, kterou musíš pro zahrání tohoto kouzla zaplatit.
Vzácnost a symbol edice (5) - Barva symbolu edice indikuje vzácnost karty. Zlatá znamená vzácná, stříbrná neobvyklá a černá značí běžnou kartu. Symbol edice ti pomůže určit z jaké edice tato karta pochází.
Síla a Odolnost (6) - Jakmile bytost útočí na protihráče, nebo brání útočící bytost, udělí zranění rovno její síle, prvnímu číslu. Druhé číslo - odolnost, ukazuje, kolik zranění musí bytost v rámci jednoho kola obdržet, aby zemřela. Odolnost a sílu mají pouze bytosti.
Sběratelské číslo (7) - Sběratelské číslo ti pomáhá lépe si třídit karty. Například 15/350 znamená, že karta je patnáctá v pořadí z 350 různých karet v této edici.
ZÓNY
Karty se mohou nacházet v jedné ze čtyř zón:
Knihovna - Toto je tvůj balíček, se kterým hraješ – lížeš si z něj karty.
Ruka - Sem putují karty, které si lízneš, stejně jako ve spoustě jiných karetních her.
Ve hře - Toto je prostor před tebou, kam pokládáš své země, bytosti a ostatní permanenty. Země pokládej blíže k sobě a bytosti a ostatní permanenty nad země.
Hřbitov - Toto je místo na odhazování karet. Karty ve tvém hřbitově jsou vždy lícem nahoru a každý si je může kdykoliv prohlédnout.